dimecres, 29 de maig del 2013

3r dia. Toledo i Aranjuez




El 3r dia ens ha fet un temps fantàstic. Sol, solet amb un vent fresquet que ens ha permès visitar Toledo primer per les afores i desprès pels carrers, que estaven molt macos, engalanats per la festa del Corpus que celebraven a la plaça de la Catedral. Desprès hem comprat alguns records i hem anat ràpidament a Aranjuez a dinar un entrepà de pernil. A les 3 hem visitat les magnífiques cambres interiors i a les 4 hem donat una volta als jardins mirant els arbres i el riu amb els ànecs i peixos. Ara estem anant cap a l’hotel de Cuenca veient la pel·lícula “Embrujadas”. Com sempre algun comentari més dels alumnes. Fins desprès.

M’ha cridat l’atenció que els retrats dels museus eren molt lletjos i alguns sense ulls. És un viatge genial. Noelia Serradilla.

M’ho he passat molt bé en la habitació amb la Noelia i la Irene, ens vam riure molt quan em vaig posar somnàmbula. Núria Villarino.

Me’l vaig passar molt bé quan en el parc de Segovia vam jugar a un lloc que ens havíem d’emputxar per arribar al lloc. Va ser super guai. Paula Torrejón.

Me’l vaig passar molt bé quan em vaig aixecar i els meus companys d’habitació i jo fèiem una desfilada de moda. Un viatge inoblidable! Clara

M’ha agradat quan va venir el Luis a dir que fèiem molt de soroll i ens va mullar, Genial! Laura.

Un dels millors moments va ser quan ens van despertar amb aigua tots els professors! Va ser una divertida forma de començar el dia. Natàlia Serra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada