dijous, 30 de maig del 2013

4t dia. Rio Cuervo i Ciudad Encantada


Ja hem tornat del dia al camp. Ha fet bastant fred però no ens ha plogut. El naixement del rio Cuervo estava més maco que mai; hi havia moltíssima aigua. Desprès, hem dinat a la Ciutat Encantada un entrepà de tonyina i un altre de truita de patates, boníssims tots dos. També ha tingut molt èxit la xocolatina de postres (més que la poma). Allà hem jugat al joc bestia i a estirar de la corda, al menys aquesta vegada no s’ha trencat. Deixo alguns comentaris i les fotos dintre d’una estoneta...

Va ser molt divertit sobretot el primer dia en el autobús tots cantant i ballant. Mireia Grané. 

El que va ser més divertit va ser la nit del complement divertit i desprès la discoteca. Marta Sevilla.

Va ser molt divertit quan pel matí et cridaven si no t’aixecaves i et ficaven el matalàs a fora amb tu dintre. Marc Casanova.

La cosa més divertida per mi, que pel matí ens van ficar un micròfon i un altaveu gegant i van fer sorolls estranys. Daniel Fresneda

El que més m’ha agradat ha sigut la visita al naixement del riu Cuervo i la cascada. Dani Collado

A mi m’ha agradat el naixement del rio Cuervo i la ciutat encantada. Marc Castillo.

Va ser molt divertit quan pel viatge et durmies i et tiraven aigua amb el flus-flus. Sara Escanez

El que m’ha agradat a sigut la visita als llocs. Pau

El més divertit ha estat les passarel·les que hem fet per les habitacions de Madrid. Andrea Rosales.

M’agradat tot però els museus han sigut una mica avorrits i els profes son molt divertits. Judith Villa.

Avui hem jugat a estirar de la corda i hem guanyat els nois i m’ho he passat molt bé i també els profes. Mireia.

Avui hem anat al rio Cuervo i a la ciutat encantada i a més hem jugat a la corda i al Joc Bestia. Maria Archilla.

M’ho estic passant super bé. Aquest viatge és inoblidable. El que més m’ha agradat son les bromes que fan i la discoteca. Sara Arjona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada